اخبار انیمیشن

اخبار انیمیشن های روز دنیا

اخبار انیمیشن

اخبار انیمیشن های روز دنیا

تریلر بازی Assassin's creed Unity

Saeed | شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۳ نظر
assassins-creed-unity-4-player-1920x1080

تریلر بازی فوق العاده زیبای Assassin's creed Unity

بازی فوق العاده زیبای Assassin's creed Unity که در 11 آبان ماه وارد بازار می شود، تریلر های زیادی از آن منتشر شده که یکی از معتبر ترینشان این ویدیو است!

برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود ویدیو با لینک مستقیم
حجم: 17.2 مگابایت


  • Saeed

نظرات  (۳)

سایت های بازی بخصوص اگر نقد خوبی رو ارائه بدن می تونن موفق عمل کنن. من خودم دو نفر از آشنایان رو سراغ داشتم که از وبلاگ بلاگفا الان رسیدن به یک سایت دات کام با کلی طرفدار که بازی های ایکس باکس و پلی استیشن 3 میفروشن با پوستر های خیلی گرون قیمت.
خلاصه اگر شما هم بخوای میشه با یک دست به قالب کشیدن این سایت رو حرفه ای کرد. وبلاگ های بیان یکم روش خرج بشه میتونه بهترین جا برای ارائه خدمات سایت باشه چون سرعت بالا و امنیت خوبی داره.
قالب خواستی در خدمتیم. یک سایت که همین الان هم داره کسب درآمد میکنه :
www.archbook.ir
قالبش رو طراحی کردم. سیستم هم بیان هست.
سلام دادا سعید ، ببخش دو ماهی میشه که بخاطرِ گرون شدن نت ندارم . ممنون که اومده بودی به وبلاگم در موردِ کامنتت راستش بیشتر سینمایی هاشونُ نگاه میکنم البته بخاطرِ خواهرزاده و برادرزاده هام .
سلام داش بعد از دو ماه نداشتن نت دوباره برگشتم ببین یه سوال دارم 
من یه بازی دان کردم با فرمت بین بعد وقتی روش میزنم یه صفحه باز میشه و میگه باید رایت کنی راهی داره بدون رایت اینکارو کنم

داش تو پاکت گیم جوابمو بده ممنون
پاسخ:
سلام آقا امیر.
برای اینکار میتونی از طریق نرم افزار Winrar استفاده کنی که مثل اکسترکت کردن هست!
راه دوم هم اینه که از طریق نرم افزار  Virtual Clone Drive فایل بین رو اکسترکت کنی.



ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی